E-factureren

In 3 stappen elektronisch factureren en betalen

Onze elektronisch factureren service vereenvoudigt het facturatieproces, u profiteert maximaal van onze hybride communicatiekanalen èn u voldoet aan de EU-regelgeving voor elektronisch factureren.

Focus op uw kernactiviteit, bespaar direct op administratieve handling en draag bij als bedrijf en/of organisatie aan de code of conduct voor elektronisch factureren.Efactureren

Stap 1: Emailnotificatie in de eigen huisstijl

Uw klant of donateur ontvangt een gepersonaliseerde email. In de email is een secure link opgenomen naar de digitaal ondertekende elektronische factuur.

Stap 2: Optin

Na het aanklikken van de secure link wordt de “Optin” pagina geopend. Op deze pagina kiest uw ontvanger voor de e-factuur of de factuur op papier.

Stap 3: Online archief voor de verzender en de ontvanger van de facturen

In het online archief kunt u alle facturen raadplegen, de factuurstatus opvolgen, doorzoeken en downloaden. U kunt het archief “sharen” op documentniveau en afhankelijk van uw keuze wel of niet beschikbaar stellen aan uw klant of donateur.

Ook is de e-factuurservice eenvoudig uit te breiden met onze betaalservices . U realiseert daarmee een efficiënte betaalafhandeling wat uw cashflowmanagement ten goede komt.

Contact opnemen