Boete afhandeling

Boete afhandeling in 3 stappenBoete afhandeling

Auto leasemaatschappijen ontvangen jaarlijks vele boetes van hun klanten en berijders. Om de hieraan verbonden administratie te verminderen heeft DSDS een boete oplossing beschikbaar.

U realiseert met de boete oplossing:

  • Een snellere verwerking van de boete
  • Op dezelfde dag de boete wordt verstuurd
  • Een efficiënter en effectiever administratief proces
  • Een optimale service aan uw klant / berijder, want die heeft met deze boete oplossing, meer tijd om de boete te betalen of bezwaar aan te tekenen.

De parkeerboetes worden gescand en de beschikkingen van het CJIB worden digitaal als PDF aangeleverd. De klant /  berijder ontvangt een betaalverzoek met de boete per email. Deze e-mail bevat een iDEAL betaalknop voor directe betaling. 

Dankzij een beveiligd online archief kunnen zowel de medewerkers als de klanten van de leasemaatschappijen de boetes direct inzien en status van de betaling online volgen.

Als de email niet aankomt of de klant / berijder de boete niet bekeken heeft, dan verstuurt DSDS automatisch na 24 uur of 72 uur een nieuwe emailnotificatie met betaalknop. Als ook op deze email een reactie uitblijft, wordt de boete door ons op papier verstuurd.

Contact opnemen